診断テスト

Last-modified: Sat, 15 Oct 2022 22:03:16 JST (54d)
Top > 診断テスト
  • Sınaq imtahanının nəticələrinə görə seçilmiş kursa sertifikasiya? ala bilmədiyiniz zaman keçirilən test.
  • Fəal tələbələrin təqaüd alması üçün imtahan tələb olunur.
    • 2017-ci il kitabçasında təqaüdlü tələbə seçimi imtahanının təsviri itib, ona görə də təqaüdlü tələbə sisteminin necə olacağı bilinmir.
  • Əsasən hər sinifdə üç ingilis dili, riyaziyyat və yapon dili fənləri keçirilir. Siz yalnız istədiyiniz fənlər üzrə imtahan verməlisiniz Sertifikatlaşdırma?.
    • Hər fənn üçün çətinlik fərqlidir. Dil olduqca normaldır. Riyaziyyat bəzi insanlar üçün vaxt apara bilər. İngilis dili yalnız qrammatik problemlər üçün qeyri-adi dərəcədə çətindir. Onların bəziləri hətta Şin-Ei-Tan siyahısında da yoxdur.
    • Lakin aşağıdakı kursları keçmək üçün sertifikasiya? əldə etmək üçün daha çətin olan "α Riyaziyyat" testindən keçmək lazımdır.
      Ali Məktəb 1-ci Seçmə Riyaziyyat IIB
      Böyük Orta Məktəb Riyaziyyatı ⅠAⅡB
      Məktəb 2 Riyaziyyat Ⅲ
      • Bir kənara, bu "α" keçmiş Super α kursu demək deyil, sanki "sürətli lisey şagirdləri üçün" mənasını verir (Kyoumu-ya görə).
    • Elm və coğrafiya yalnız seçilmiş kurslar üçün sertifikat tələb edir.
    • Publika deyil, amma təxminən 85% bal toplasanız, seçim olaraq sertifikat alacaqsınız.
      Yəni ingilis dilində 30 problem varsa, 4-ə qədər səhv etmək olar.
  • Bütün suallar test bitdikdən sonra toplanacaq. Problem ondan ibarətdir ki, mən onu hər dəfə təkrar istifadə edirəm.
    • Təxminən 7 növ mövcuddur. Sual kitabçasının küncündə yazılmış kiçik əlifba ilə fərqləndirmək mümkündür.
    • Dəfələrlə qəbul etsəniz, eyni problemlə qarşılaşa bilərsiniz...

ーー

Amazon